youtube-logo
Üzlet

Megszűnik a YouTube egyik gyűlölt tulajdonsága

Portfolio
A héten a YouTube bejelentette, hogy újabb eszközöket ad a hirdetők kezébe, amelyekkel szabályozhatják, milyen gyakran jelenjenek meg hirdetéseik a felhasználóknak.

A Google korábban februárban indította el a Display & Video 360 nevű eszközt, amely a különböző okostévék alkalmazásain futó hirdetési kampányokra terjed ki, beleértve a YouTube-ot és a riválisok, például a Hulu alkalmazásait.

A héten a YouTube elindította saját kiegészítő eszközét, a YouTube Frequency-t, amely nemcsak a YouTube okostévés verzióján, hanem a mobil és asztali platformokon is számolja a megjelenő hirdetéseket. Ezzel a felhasználóknak sokkal kevesebb unalomig ismételt reklámot kell megtekinteniük. A Youtube azért is tartotta fontosnak az újítást, mert többször levetíteni egy reklámot a cégeknek sem jó, hiszen felesleges extra költséget jelent a számukra.

(The Verge)

Címlapkép forrása: Getty Images

otp
joe biden nato csucs
elemző
forinteuroarolyambankjegy
szennyvízkoronavírus

Holdblog Az új "szentháromság"

A 2008-09-es gazdasági világválság óta - minimális megszakításokkal - egy nagyon egyértelmű “szentháromság”...

Online előadás
Meddig esik az OTP? Mi lesz az amerikai kamatemeléssel, mekkora galibát okozhat a részvénypiacnak?
Díjmentes online előadás
Mire érdemes figyelni?
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu
2022. október 18.
Portfolio Future of Finance 2022
2022. szeptember 6.
Sustainable World 2022
2022. szeptember 7.
Private Health Forum 2022
2022. szeptember 15.
Property Investment Forum 2022
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
otp