Előfizetői tartalom

Berobbant a magyar piacra Európa egyik vezető online ruhaboltja

MTI
Megjelent a magyar piacon Európa egyik vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando, több mint 1700 márka 350 ezernél több ruházati termékéből álló kínálatát téve elérhetővé a magyar vásárlóknak is - közölte a társaság kedden az MTI-vel.

 A Zalando 2008-ban Berlinben alapított vállalat jelenleg 24 országban kínál ruházati termékeket, cipőket, kiegészítőket és szépségápolási cikkeket. A kelet- és közép-európai terjeszkedés során 2021-ben indította el online kereskedelmi szolgáltatását Litvániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Horvátországban, ezúttal pedig Magyarországon....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés