Előfizetői tartalom

Elszállt az infláció, erre már a Tesco vásárlói is léptek

Portfolio
A Tesco már látja az első jeleit annak, hogy kezd megváltozni a vevőinek a vásárlói magatartása a magas infláció miatt. A cég a beszállítókkal együttműködve a lehető legnagyobb mértékben igyekszik enyhíteni az infláció hatását.

Ken Murphy, vállalat vezérigazgatója fogadkozott, hogy a beszállítókkal együttműködve a lehető legnagyobb mértékben meg kell próbálniuk enyhíteni az infláció hatását, és támogatniuk kell a vásárlókat, akik évtizedek óta a legnehezebb körülményekkel kell, hogy szembenézzenek. A Tesco legközelebbi riválisa, a Sainsbury's korábban már figyelmeztetett arra, hogy az idei...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés