A koronavírus-járvány a Cinema City-mozik üzemeltetésben nem hozott nagyobb változásokat, egyedül az újranyitás elején volt megfigyelhető, hogy a szűkösebb filmkínálat miatt a közepes méretű filmek eltűntek, de a blockbuster filmek továbbra is hozzák a megszokott nézőszámokat - nyilatkozta Buda Andrea, a Cinema City mozihálózat marketing és PR igazgatója a Portfolio Checklist, lapunk munkanapokon megjelenő podcastjének szerdai adásában.
A Cinema City moziai ugyanazokat a termékeket árulják, igaz, december óta nem ugyanazokon az árakon, de Buda Andrea szerint így is a mozizás számít a legolcsóbb szabadidős tevékenységnek.
A streamingszolgáltatókat Buda Andrea nem tekinti olyan nagy konkurenciának, mivel a legnagyobb nevű rendezők is elmondták, hogy filmjeiket nem laptop és telefon méretű képernyőkre, hanem mozivásznakra rendezték.
Sokkal nagyobb konkurencia számunkra egy játszóház, színház, koncert, strand vagy éppen egy focimeccs.
A Buda Andreával készült teljes interjú, melyben arról is szó volt, hogy a nyári blockbuster-időszakban mely filmeket övezi a legnagyobb várakozás, már meghallgatható a Portfolio Checklist szerdai adásában 17:00-tól a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:
Mi az a Portfolio Checklist?
A Portfolio Checklist lapunk napi podcastje, melyben a Portfolio elemzői és más szakértők segítségével dolgozzuk fel a nap meghatározó gazdasági és pénzügyi híreit. A sorozat követhető a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten, a nagyobb podcast platformokon, és itt, a Portfolio-n is.
Címlapkép forrása: Getty Images