Előfizetői tartalom

Kemény ütés volt az orosz piac elvesztése, drasztikusan csökkentek a Renault eladásai

Portfolio
Az orosz piac elvesztése jelentős visszaesést eredményezett a Renault eladásaiban, a cég globálisan 30 százalékos csökkenésről számolt be az első félév során. A háborút megelőzően Oroszország volt a Renault második legnagyobb piaca, a JP Morgan elemzői szerint a vállalat profitjának mintegy 15 százaléka származott az országból.

A Renault-csoport még az év elején állította le tevékenységét Oroszországban. és közölte, hogy eladja a Renault Oroszországot és az Avtovazban lévő 67,7 százalékos részesedését egy orosz tudományos intézetnek, állítólag mindössze egy rubelért, hatéves visszavásárlási opcióval. Az oroszországi kivonulás hatása mellett a francia konszern a félvezetőipari válságra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés