Előfizetői tartalom

Kemény ütés volt az orosz piac elvesztése, drasztikusan csökkentek a Renault eladásai

Portfolio
Az orosz piac elvesztése jelentős visszaesést eredményezett a Renault eladásaiban, a cég globálisan 30 százalékos csökkenésről számolt be az első félév során. A háborút megelőzően Oroszország volt a Renault második legnagyobb piaca, a JP Morgan elemzői szerint a vállalat profitjának mintegy 15 százaléka származott az országból.

A Renault-csoport még az év elején állította le tevékenységét Oroszországban. és közölte, hogy eladja a Renault Oroszországot és az Avtovazban lévő 67,7 százalékos részesedését egy orosz tudományos intézetnek, állítólag mindössze egy rubelért, hatéves visszavásárlási opcióval. Az oroszországi kivonulás hatása mellett a francia konszern a félvezetőipari válságra...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái