A hazai második
Az már a tegnap reggeli közleményből is kiderült, hogy
Az előfizetés részesedés arányában a Vodafone a magyar piac abszolút második legnagyobb szereplője.
- Több mint 3,8 millió lakossági és üzleti előfizetőt szolgál ki, a mobil szegmensben 3 millió, a vezetékes szegmensben 800 ezer ügyfelet,
- több mint 5 millió bevételt biztosító előfizetéssel, ebből 3 millió mobil, 700 ezer TV, 700 ezer szélessávú internet, 600 ezer vezetékes hang,
- a tervezett akvizícióval létrejövő csoport összességében 7,6 millió bevételt biztosító előfizetéssel rendelkezhet 2022 végére.
Megnéztük, hogy az egyes szegmensekben mekkora piaci részesedése lehetne a Vodafone felvásárlásával a 4iG Csoportnak.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!