A hazai második
Az már a tegnap reggeli közleményből is kiderült, hogy
Az előfizetés részesedés arányában a Vodafone a magyar piac abszolút második legnagyobb szereplője.
- Több mint 3,8 millió lakossági és üzleti előfizetőt szolgál ki, a mobil szegmensben 3 millió, a vezetékes szegmensben 800 ezer ügyfelet,
- több mint 5 millió bevételt biztosító előfizetéssel, ebből 3 millió mobil, 700 ezer TV, 700 ezer szélessávú internet, 600 ezer vezetékes hang,
- a tervezett akvizícióval létrejövő csoport összességében 7,6 millió bevételt biztosító előfizetéssel rendelkezhet 2022 végére.
Megnéztük, hogy az egyes szegmensekben mekkora piaci részesedése lehetne a Vodafone felvásárlásával a 4iG Csoportnak.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!