Előfizetői tartalom

Bejött az Apple-nek a nagy szigorítás, szépen csendben megcsapolja a Facebook és a Google üzletét

Portfolio
Véget érhet a Google és a Facebook duopóliuma az online hirdetések piacán, egy friss tanulmány szerint ugyanis az Apple is lendületet vett, amióta 2021-ben nagy adatbiztonsági szigorítást vezetett be mobil operációs rendszerén - írja a CNBC.

Az Appsumer ma publikált felmérése szerint az Apple piacot szerzett a digitális hirdetések terén, miközben a Google és a Facebook részesedést vesztett. A kutatás alapján, amely 100 különböző fogyasztói alkalmazás online hirdetési költségvetését vizsgálta, az Apple hirdetési üzletága felfelé ível az iOS 2021-es nagy adatbiztonsági frissítése óta, amely megnehezítette...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés