Előfizetői tartalom

Nagy átrendeződés volt, ezek most a világ legértékesebb márkái

Portfolio
Egyes vállalatok számára a márka olyasvalami, ami segít kissé növelni az ügyfelek elkötelezettségét és az eladásokat. Mások számára azonban - köztük a világ legnagyobb vállalatai közül néhánynak - az erős márka az egyik legértékesebb eszköz. A Visualcapitalist az Interbrands éves márka-rangsorai alapján készített egy összeállítást, amely bemutatja, hogy alakultak világ legértékesebb márkái 2000-től 2022-ig.

A márkaérték mérése A márkaértékelés egyik nehézsége a szubjektivitás. A számvitelben a márka értékét néha a mérlegben goodwillnek nevezett immateriális eszközként jelenítik meg. Ennek oka, hogy a vállalathoz kapcsolódó márka ereje (azaz a márka ismertsége, a márkahűség, az ügyfélkör, a hírnév stb.) gyakran értékesebbé teszi a vállalatot, mint a tárgyi eszközök...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés