Előfizetői tartalom

Akár végleg búcsút mondhatunk a munkahelyi e-mailezésnek

Portfolio
Nem kimondottan népszerű az email a Z generációs munkavállalók körében, amely arra késztetheti a cégeket, hogy a fiatalok által gyakrabban használt kommunikációs eszközök felé forduljanak - írja a New York Post. 

A világszerte mintegy 260 000 embert foglalkoztató Wipro informatikai cég vezérigazgatója elárulta, hogy a dolgozóinak 10%-a havonta egyszer sem nyitja meg az e-mail fiókját. Thierry Delaporte azt állítja, hogy a Z generációhoz tartozó munkatársakkal a LinkedInen és az Instagramon kommunikál, "egyszerűen azért, mert így hatékonyabb" - idézi a szakembert a New York Post. A munkaerő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés