Előfizetői tartalom

Még többet költ idén a világ reklámokra

Portfolio
Lassabb ütemben növekedhetnek idén a globális reklámköltések az infláció, a recessziós félelmek és a magas kamatszintek közepette, de visszaesés csak a nyomtatott felületek reklámpiacán lesz - prognosztizálja a dentsu friss elemzésében. A digitális média térnyerése folytatódik, egyre nagyobb szeletet hasít ki a reklámpiacból, részaránya 2025-ben már elérheti a 60 százalékot.

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu médiaügynökségi hálózat előrejelzésében. Az elemzés adatai azt mutatják, hogy a covid első hullámait követő évek erőteljes növekedése idén mérsékeltebb ütemben folytatódik: a...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés