Előfizetői tartalom

Nem gurított elég nagyot a BMW, esik az árfolyam

Portfolio
A BMW autógyártó üzletága részben az erős árképzésnek és a kínai vegyesvállalat konszolidációjának köszönhetően elérte a 2022-es eredménycélját - közölte a vállalat csütörtökön. Ehhez képest a jelentést követően mínuszba került a BMW árfolyama, részben azért, mert a riválisokhoz képest csalódást keltő számokat közölt a cég.

A vállalat autóértékesítése a negyedik negyedévben 10,6 százalékkal 652 ezer darabra nőtt az egy évvel korábbihoz képest. A kedvező árképzésnek köszönhetően az árbevétel ugyanebben az időszakban 37,7 százalékkal közel 35 milliárd euróra emelkedett az autóipari szegmensben. Ha a teljes évet nézzük, az eladások 4,8 százalékkal 2,4 millió darabra csökkentet, viszont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés