Előfizetői tartalom

Hiába az árháború, piaci részesedést vesztett a Tesla legnagyobb kínai riválisával szemben

Portfolio
Nagyon úgy tűnik, hogy a kezdeti sikerek után végül nem hozza meg a várt áttörést a Tesla számára Kínában az árháború, miután Elon Musk cége a kínai piacon részesedést veszített a Warren Buffett által is támogatott BYD-vel szemben.

A Tesla még tavaly év végén kezdett agresszív árcsökkentésbe a nagyobb piaci részesedés szerzésének reményében, a kínai fogyasztók azonban a BYD olcsóbb, újabb modelljeit kezdték előnyben részesíteni a Financial Times információ szerint. A legfrissebb számok szerint az idei év első két hónapjában a BYD már több mint ötször annyi autót adott el Kínában, mint a Tesla....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés