Előfizetői tartalom

Vesztett a Tesco a Lidllel szemben, változtatniuk kell

Portfolio
A Tesco elbukta azt a pert, amelyet Nagy-Britanniában kellett megvívnia a Lidllel, miután a német diszkontlánc azt állította: a "clubcardos" logójuk megtévesztésig hasonlít a Lidl logójára. Mind a kettő alapja ugyanis sárga kör.

A Legfelsőbb Bíróság februári meghallgatását követően a bíróság most úgy döntött, hogy a Tesco Clubcard logóját a Lidl logójáról másolták - írja a Retail Gazette. A Tescónak be kell fejeznie a logó használatát. Joanna Smith bíró azzal indokolta a döntést, hogy a Tesco kihasználta azt, hogy a Lidl sárga köre sok ember számára az alacsony árakat szimbolizálják....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés