Előfizetői tartalom

Rekordok a hazai közösségi finanszírozásban

Portfolio
Rekordmennyiségű közösségi kampány (14) fut egyszerre a nem egészen egy éves első ilyen hazai platformon, a Brancson, illetve rekordidő alatt, 10 munkanap alatt összejött a 100%-os kampánycél egy játékfilmnek. Hogy még több ilyen hazai történet lehessen, a 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt.

A termékcélú közösségi finanszírozás lényege, hogy komoly bizalmat szavaz a vásárló/támogató egy projektnek, hiszen azelőtt vásárolja meg a terméket/szolgáltatást, hogyan az létrejött volna. Sőt, igazából ezeknek a vásárlásoknak köszönhetően jönnek létre ezek a projektek - olvasható a cég közleményében. USA-ban már az emberek 60-70%-a használja ezt az értékesítési...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés