Előfizetői tartalom

Nagy változás jön a Teslánál: olyasmire szánta el magát Elon Musk, amit eddig sosem tett

Portfolio
A Tesla híres arról, hogy sosem használt a hagyományos értelemben vett reklámot az autók értékesítéséhez, most viszont fordulóponthoz ért ez a történet. Elon Musk ugyanis arról beszélt a Tesla éves közgyűlésén, hogy az autógyártó kipróbálja a reklámozást, és meglátja, milyen eredményeket fog hozni - írja a Reuters.

Musk ironikusnak nevezte, hogy egyszerre a Tesla és a Twitter vezérigazgatója is, hiszen utóbbi nagymértékben függ reklámbevételektől. Nem véletlen, hogy a cég új vezérigazgatójának az NBCUniversal reklámrészlegének korábbi vezetőjét, Linda Yaccarinot nevezte ki. Bár hozzá kell tenni azt is, hogy mióta Musk októberben felvásárolta a Twittert, a hirdetők elmenekültek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés