Előfizetői tartalom

Kibuktak a boltok piszkos trükkjei, újabb és újabb cselekhez folyamodnak

Portfolio
Az online kiskereskedők küzdenek a magas visszaküldési arányok okozta jövedelmezőségi kihívásokkal, ezért olyan stratégiákat alkalmaznak, mint a visszaküldések felszámítása és a visszaküldések mennyiségének csökkentését célzó ösztönzők felajánlása. A kiskereskedők árképzési stratégiák, működési fejlesztések végrehajtásával és vásárlói ösztönzők elfogadásával igyekeznek enyhíteni a visszáru pénzügyi hatását és növelni a nyereségességet az e-kereskedelmi ágazatban.

Az online kiskereskedők számára jelentős kihívást jelentenek a visszatérítések, mivel hatással vannak a nyereségre, különösen az inflációs nyomás közepette. A kiskereskedők különböző stratégiákat alkalmaznak a visszaküldési arányok csökkentése érdekében, többek között díjat számítanak fel a visszaküldésért, ösztönzőket kínálnak a termékek megtartására...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!