Előfizetői tartalom

Itt a titkos összetevő, amellyel hatalmasat tarolhatnának a hazai cégek

Portfolio
Egyre több cég kezdi felismerni itthon a UX design jelentőségét a termék- és szolgáltatásfejlesztési folyamatokban, ám sokan még mindig nincsenek teljesen tisztában azzal, miről is szól ez a multidiszciplináris tevékenység, és hogyan lehet belőle versenyelőnyt kovácsolni. A design-gondolkodás elsajátítása ugyanakkor óriási lendületet adhatna a hazai vállalatoknak, akik így nem csak használható, de szerethető terméket is tervezhetnének a felhasználóiknak. Arról, hogy milyen eszközöket vethetnek be a UX-designerek, mit lehet elmondani a hazai vállalatok design-érettségéről a Pine Design  munkatársaival, Kornya Rebeka és Ganzer Fanni design vezetőkkel; valamint a Virgo Systems senior tanácsadójával, Balla Adriánnal beszélgettünk.

Miről is beszélünk? Talán a legtöbben már tisztában vannak a fogalommal, a szakterület azonban még mindig kibontakozóban van hazánkban, így nem árt tisztázni, mit is jelent a UX, vagyis user experience design. A magyarul felhasználói élménytervezésként fordított kifejezés egy olyan design-tevékenységet takar, amely a felhasználó és a termék vagy szolgáltatás közötti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés