Előfizetői tartalom

Új üzletbe vág bele a TikTok

Portfolio
Több milliárd dollárt fektetne be a TikTok Délkelet-Ázsiában annak érdekében, hogy fellendítse e-kereskedelmi üzletágát – írja a Reuters.

Délkelet-Ázsia a TikTok legnagyobb piaca, ha a 30 év alatti felhasználók számát nézzük, a régió havonta több mint 325 millió látogatót biztosít az alkalmazásnak. A helyi e-kereskedelmi piacon azonban nem sikerült még megvetnie a lábát, ahol olyan erős riválisokkal néz szembe, mint az Lazade az Alibabától, a Shopee az Sea-től, vagy a GoTo alá tartozó Tokopedia. Azt nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés