Előfizetői tartalom

Úgy megdrágult a paradicsom, hogy a Burger King és a McDonald's is kivette az ételeiből Indiában

Portfolio
A McDonald's után a Burger King is kivette a paradicsomot az indiai üzleteiben kínált ételekből, miután drasztikusan megemelkedett a paradicsom ára, írja a BBC.

A gyorsétteremlánc közölte, hogy a döntést a "paradicsomtermés minőségét és kínálatát érintő kiszámíthatatlan körülmények" miatt hozta meg. A McDonald's után a hamburgerlánc a második az országban, amely elhagyja az étlapjáról ezt az összetevőt. Szakértők szerint a rossz időjárási körülmények miatti terméskárok hiányt okoztak a piacon. A hét elején az amerikai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés