Előfizetői tartalom

Coca-Cola vagy Pepsi? Android vagy iPhone? - Ítéletet mondtak a fogyasztók

Portfolio
Már nem lepődünk meg, ha azt látjuk, hogy egy-egy új iPhone bevezetésénél kígyózó sorok állnak az üzletek előtt. Akkor sem, ha valaki nagy lelkesedéssel bizonygatja, hogy a Coca-Cola az igazi, a Pepsi csak utánzat. A márkahűség erős kapocs és óriási fegyvertény lehet a fogyasztói cikkeket gyártó vállalatok kezében. De kik a nagy nyertesek? Egy friss felmérés most arra keresett választ, hogy mely márkák rendelkeznek a legnagyobb fogyasztói lojalitással, a listáról a top 10 céget mutatja be a CNBC gyűjtése.

A DesignRush a Fortune 100 cégeket elemezte és állította sorrendbe olyan mérőszámok alapján, mint a vállalatok pénzügyi eredményei, a fogyasztói értékelések száma és átlagos értéke, a közösségi média aktivitás és reakciók, és az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos Google-értékelések, de figyelembe vették azt is, hogy egy ügyfél milyen valószínűséggel ajánl egy szolgálatást a barátainak.

Íme a top 10:

1. Alphabet

A Google anyavállalatát nem kell bemutatni senkinek, amellett, hogy alá tartozik az internetes keresőóriás, üzemelteti a YouTube videómegosztót is és megalkotta az Android operációs rendszert, ami a világ első számú mobil operációs rendszere piaci részesedés alapján.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés