Portfolio signature

Coca-Cola vagy Pepsi? Android vagy iPhone? - Ítéletet mondtak a fogyasztók

Portfolio
Már nem lepődünk meg, ha azt látjuk, hogy egy-egy új iPhone bevezetésénél kígyózó sorok állnak az üzletek előtt. Akkor sem, ha valaki nagy lelkesedéssel bizonygatja, hogy a Coca-Cola az igazi, a Pepsi csak utánzat. A márkahűség erős kapocs és óriási fegyvertény lehet a fogyasztói cikkeket gyártó vállalatok kezében. De kik a nagy nyertesek? Egy friss felmérés most arra keresett választ, hogy mely márkák rendelkeznek a legnagyobb fogyasztói lojalitással, a listáról a top 10 céget mutatja be a CNBC gyűjtése.

A DesignRush a Fortune 100 cégeket elemezte és állította sorrendbe olyan mérőszámok alapján, mint a vállalatok pénzügyi eredményei, a fogyasztói értékelések száma és átlagos értéke, a közösségi média aktivitás és reakciók, és az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos Google-értékelések, de figyelembe vették azt is, hogy egy ügyfél milyen valószínűséggel ajánl egy szolgálatást a barátainak.

Íme a top 10:

1. Alphabet

A Google anyavállalatát nem kell bemutatni senkinek, amellett, hogy alá tartozik az internetes keresőóriás, üzemelteti a YouTube videómegosztót is és megalkotta az Android operációs rendszert, ami a világ első számú mobil operációs rendszere piaci részesedés alapján.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés