Előfizetői tartalom

Új funkciót indít el a TikTok, betörnek az e-kereskedelembe

Portfolio
A TikTok több hónapos tesztelést követően elindította e-kereskedelmi platformját az Egyesült Államokban, a vállalat blogbejegyzése szerint - számolt be a Reuters. Az új funkcióval a TikTok több mint 150 millió amerikai felhasználója közvetlenül a hírfolyamukból tekintheti meg a videókat és az élő közvetítéseket, amelyekhez vásárlási linkek is tartoznak.

Szeptember 12-én a TikTok, a kínai ByteDance vállalat tulajdonában lévő népszerű közösségi médiaplatform, hivatalosan is elindította e-kereskedelmi vállalkozását az Egyesült Államokban. A lépés több hónapos tesztelési időszak után történt, és része a ByteDance stratégiájának, hogy az alkalmazás népszerűségét kereskedelmi haszonszerzésre használja fel. Az új...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés