Előfizetői tartalom

Üzletláncot épít a Netflix, a boltokban lehet majd enni, inni, ruhákat vásárolni

Portfolio
A Netflix üzletek megnyitását tervezi, ahol a rajongók elmerülhetnek kedvenc tévéműsoraik világában, ruhákat vásárolhatnak, tematikus ételeket ehetnek, és akár még a Squid Game akadálypályát is kipróbálhatják, írja a Bloomberg.

A Netflix House nevű üzletekben kiskereskedelmi, éttermi és élő élményeket vegyesen kínálnak majd - mondta Josh Simon, a vállalat fogyasztói termékekért felelős alelnöke. A vállalat azt tervezi, hogy az első két üzletet 2025-ben nyitja meg az Egyesült Államokban, majd a koncepciót világszerte kiterjeszti. A Netflix néhány éve kísérletezik a pop-up rajongói élményekkel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés