Előfizetői tartalom

Hatalmas dobásra készül a MediaMarkt, csatlakoznak a BNPL-őrülethez

Egyedülálló megállapodás született a magyar „Buy Now, Pay Later” (Vásárolj most, fizess később) piacon: a MediaMarkt a Pastpay segítségével lehetővé tette az áruháztól vásárló cégek számára, hogy a termékek megrendelése után 30, 60 vagy akár 90 nappal késleltessék a fizetést. A témával kapcsolatban exkluzív interjút adott a Portfolio-nak Boros Ferenc, a MediaMarkt B2B üzletágának vezetője, valamint Réti Bálint, a PastPay.com operatív igazgatója.

A Buy Now Pay Later (vásárolj most, fizess később) egy olyan innovatív fizetési és hitelezési megoldás, amely megkönnyíti egy adott árucikk vagy szolgáltatás kifizetését. Bár e tevékenységnek nincs pontos definíciója, nagyjából mindegyik egy logika mentén működik: a vásárló nem azonnal, hanem később, meghatározott időszakokban, részletekben vagy akár egy összegben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés