Előfizetői tartalom

Így forgatta fel a marketingesek mindennapjait az AI Magyarországon

Portfolio
A marketingesek nem félnek attól, hogy a mesterséges intelligencia elveszi a munkájukat, 40%-uk naponta használ ilyen eszközöket - derül ki a liftupakademia.hu kutatásából. 

Egy éve robbant be a ChatGPT a köztudatba, azóta próbálják kitalálni a különböző iparágak, hogy lehetőséget vagy veszélyt jelentenek a mesterséges intelligencia megoldások. A liftupakademia.hu kutatása alapján a marketingesek az utóbbira szavaznak, hiszen a 214 marketinggel foglalkozó szakember bevonásával készített kutatásban a válaszadók több, mint 92%-a nem fél attól...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés