Előfizetői tartalom

Átadták az Effie-díjakat

Portfolio
A LEGO Oroszlán az idei „Marketing Oscar” hazai versenyének nagy győztese: a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a LEGO Hungary és a Red Lemon Media alkotása – írja sajtóközleményében az Effie Hungary.

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfő este a Budavári Lovardában 22. alkalommal tartották meg a hatékonysági verseny díjazottainak kihirdetését. 2019 után először újra nagyszabású Díjátadó Gálesten vehették át jól megérdemelt díjaikat a bizonyítottan hatékony kampányok alkotói, megbízó és ügynökség – írja a lap. A zsűri értékelése...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés