Előfizetői tartalom

Megijedt az élelmiszeripar a fogyást segítő csodagyógyszertől

Portfolio
A Novo Nordisk Ozempic és Wegovy készítményei még tavaly kerültek a figyelem középpontjába, miután a készítmények hatékony fogyasztószernek bizonyultak. Az elhízás elleni szernek azonban van egy másik oldala is: a kezdeti sikert követően a nagy élelmiszeripari cégek, valamint a térdprotézisgyártók is aggódva figyelik a fejleményeket, számításaik szerint kisebb változások a fogyasztói magatartásban is igen komoly pénzügyi következményekkel járhatnak - írja a Bloomberg.

Az olyan nagyvállalatok, mint a Danone, a Nestlé, az Unilver, vagy a Walmart is tanulmányozzák a készítmény iparágra, valamint fogyasztói magatartásra gyakorolt potenciális hatásait. Egyesek pedig ennek érdekében magához a készítőhöz, a Novo Nordiskhoz fordulnak információkért. A Danone-nál például arra számítanak, hogy a fogyasztói magatartás változásának köszönhetően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés