Portfolio signature

Még csak most jöhet igazán lendületbe a Wizz Air?

Nagyot fordult a világ pár nap alatt a Wizz Air részvényeivel: amíg az előző hónapokban az izraeli események, a kapacitáskiesés, valamint a nyári jegyárak várható alakulása aggasztotta a befektetőket, addig a május végén közzétett gyorsjelentés óta megállíthatatlanul szárnyalnak a légitársaság papírjai. Éppen ezért megnéztük, hogy hogyan mutat jelenleg a technikai kép a Wizz Air esetében, valamint azzal a kérdéssel is foglalkoztunk, hogy meddig emelkedhetnek a cég részvényei.

Májusban egészen január óta nem látott szinten is volt már a Wizz Air árfolyama, a hónap végén közzétett gyorsjelentést követően azonban alig több mint egy hét alatt már közel 25 százalékot raliztak a cég papírjai:

wizzair0603

Az emelkedés hátterében elsősorban az áll, hogy a befektetők az elmúlt hetekben beárazták a negatív tényezőket az árfolyamba: ilyen például a Prett & Whitney hajtóműproblémái okozta jelentős kapacitáskiesés, valamint a nyári jegyárak vártnál kisebb mértékű emelkedése is.

A vállalat ráadásul nemrég a várakozásokat meghaladó bevételről és profitról számolt be az első negyedévre vonatkozóan. Ez azonban nem a jelentősen javuló operációnak, hanem inkább a pozitív egyszeri tételeknek volt köszönhető, ennek köszönhetően azonban a vállalat 4 év után először tudott nyereséges lenni, a 2025-ös évre 500-600 millió euró közötti nettó profitot vár a menedzsment, ami valamivel optimistább, mint az 515 millió eurós konszenzus:

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés