Az elmúlt két nyáron sokszor kaotikus helyzeteknek lehettünk szemtanúi a reptereken. A szélsőséges időjárási események, a Covid utáni munkaerőhiány és az európai sztrájkok mind fennakadásokat okoztak, a késések jóval súlyosabbak voltak, mint a világjárvány előtt. 2024-ben pedig a repülőterek még zsúfoltabbakká váltak, a légi közlekedés fellendülőben van, több ember repül, a jelentősen magasabb repülőjegyárak ellenére is.
Lassan egy hónapja tart az idei nyári utazási szezon, és mostanra világossá vált, hogy a légiközlekedés nem volt teljes mértékben felkészülve arra a rohamra, amivel szembesültek. Van elég járat a Covidos időszak után felrobbanó kereslet kiszolgálására, erről gondoskodtak a légitársaságok a nyári menetrendekkel, ugyanakkor az üzemeltetésük nem kihívásoktól mentes. Azt hittük, hogy a tavalyi káoszt már mögöttünk hagytuk, hogy a légiközlekedés szereplői tanultak az előző nyárból, mégis sorra érkeznek hírek reptereken hagyott utasokról, 30-40 órás késésekről.
egy sokatmondó adat, hogy Míg 2023 júniusában 3,6 millió perc késést jegyeztek fel európában, idén júniusban 4,7 milliót.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!