A 2019 végén nagyszabású ünnepséggel megnyitott, kétemeletes üzlet a Hong Kong Plazában található.
A Tiffany úgy döntött, hogy a jelenlegi terület mintegy feléről lemond.
Az anonim források szerint a márka még ebben a hónapban kiüríti a teret, és a bérbeadó már tárgyalásokat folytat lehetséges új bérlőkkel.
A lépés jól tükrözi a luxusmárkák előtt álló kihívásokat Kínában. A gazdasági lassulás és az ingatlanpiac visszaesése miatt a vásárlók egyre árérzékenyebbek, és gyakran a szürke piacon vagy külföldön keresnek kedvezőbb ajánlatokat.
Ez jelentős visszaesést okozott a felső kategóriás márkák eladásaiban.
Az LVMH óra- és ékszerüzletágának bevételei az idei év első felévben 3 százalékkal csökkentek az előző évhez képest, míg a nyereség ebben a szegmensben 19 százalékkal esett vissza. Ez volt a cég egyik leggyengébben teljesítő szegmense.
A Tiffany állítólag a bérleti díj csökkentését is kérte a bevásárlóközpont bérbeadójától. Az üzletben található a Tiffany első kínai Blue Box Cafe-ja, amely a leépítés után is megmarad.
A 187 éves márka az utóbbi időben elmaradt az LVMH ambiciózus értékesítési céljaitól. A Tiffanytól alkalmazottak is távoztak az alacsonyabb jutalékok miatt, néhányan versenytársakhoz szegődtek el, magukkal víve hűséges ügyfeleik egy részét.
Címlapkép forrása: May James/SOPA Images/LightRocket via Getty Images
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ