A Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) idén március 16-ig beérkezett piaci adatok alapján a lakásbiztosítási kampány teljes aktivitása – az új ajánlatok és a korábbi termékek átdolgozása – megközelíti a százezret:
- közel 74 ezer új ajánlat született, és
- több mint 24 ezer meglévő szerződést dolgoztak át eddig
- közölte a jegybank.
Ha összevetjük ezeket az adatokat a tavalyi, első lakásbiztosítási kampány első félidejének az előzetes számaival, akkor azt kapjuk, a teljes aktivitásban 39 százalékos, az új ajánlatok számában 26 százalékos, az átdolgozásokban 61 százalékos visszaesést mutatnak a statisztikák, vagyis lanyhult a lakossági érdeklődés, más megközelítésben az értékesítési aktivitás.
Tavaly a teljes aktivitás és az új szerződések esetében egyaránt a kampány második fele volt az erősebb (35-65 százalék volt a két "félidő" aránya), igaz, az ideinél jóval erősebb biztosítói és alkuszi marketingaktivitás mellett. Ha az idei kampányra is jellemzőek lesznek a tavalyi arányok, akkor március hónap egészében 280 ezer körüli aktivitásra, ebből mintegy 210 ezer új szerződésre és 70 ezer átdolgozásra számíthatunk.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!