Előfizetői tartalom

Veszik a BMW elektromos autóit, mint a cukrot

Portfolio
A BMW első negyedéves eladásait jelentősen visszavetette a kínai piac 17,2 százalékos visszaesése, miközben az elektromos járművek értékesítése globálisan 32 százalékkal, Európában pedig 64 százalékkal nőtt - derült ki a cég ma publikált értékesítési jelentéséből.

A BMW összesen 586 149 autót értékesített az első negyedévben, ami nagyrészt az előző évhez hasonló érték, mindössze 1,4 százalékos visszaesést jelent. A BMW első negyedéves értékesítési adatait jelentősen befolyásolta a kínai piac 17,2 százalékos visszaesése. A külföldi prémium autógyártók nehezen tudják növelni eladásaikat az ázsiai országban az olcsóbb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!