Komoly összeget fizet az autóipar
Az elmúlt hetekben számos elemző próbálta meghatározni, hogy Donald Trump autóipari vámjainak mekkora hatása lesz a gyártókra, a fogyasztói árakra, vagy épp az autópiaci eladásokra. Trump 25 százalékos autóipari importvámjai április 3-án léptek hatályba, annyi kitétellel, hogy az USA-Mexikó-Kanada megállapodás feltételeinek megfelelő autógyártóknak csak a nem amerikai tartalom után kell vámot fizetniük.
A Central for Automotive Research (CAR Group) frissen publikált elemzésében azt vizsgálta, hogy az autóimportra már érvényes 25 százalékos vámok, valamint az alkatrészekre május 3-án élesedő 25 százalékos vámok mekkora költségeket jelentenek az amerikai gyártók, különösen a Detroiti Hármak (D3), azaz a Ford, a General Motors, és a Stellantis számára.
A vámok minden járművet érintenek - függetlenül attól, hogy az Egyesült Államokban gyártják vagy importálják -,
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!