Előfizetői tartalom

Szenved a BMW Kínában, közel negyedével zuhant a cég profitja

Portfolio
A BMW nyeresége 23 százalékkal zuhant az első negyedévben, miközben a kínai piacon ötéves mélypontra süllyedtek az eladásai a fokozódó verseny miatt.

Az év első negyedévében a BMW 586 117 autót szállított ki, ami 1,4%-os visszaesésnek felel meg. A német autógyártók, köztük a BMW és a Mercedes-Benz nehezen nyerik vissza piaci részesedésüket Kínában, ahol a helyi márkák, élükön a BYD-val, uralják az elektromos járművek piacát és egyre mélyebben hatolnak be a luxusszegmensbe. A BMW kínai eladásai 17 százalékkal csökkentek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés