Portfolio signature

Mindennek elszállt az ára, de mutatunk 5 olcsó befektetést, amire a profik is optimisták

Évek óta tart  rali a tőzsdéken, egyre több a túlárazott részvény, joggal merül fel a befektetőkben, hogy megnézzék a lemaradókat, azokat a papírokat, amik árazása alacsony. Mutatunk 5 olyan részvényt, amik árazása alacsony, és az elemzők látnak bennük fantáziát. A listán csupa olyan vállalat részvénye áll, ami meghatározó cég az iparágban. Jöjjenek az ismert márkanevek!
November 18-án lesz a Portfolio Investment Day 2025 befektetési konferenciánk, ahol profi szakemberek osztják meg befektetési ötleteiket, legyen szó a részvény-, állampapír-, nyersanyag-, kripto-, ingatlan- vagy műtárgypiacról. Most érdemes jelentkezni!

Csúcsok

Kisebb nagyobb korrekcióktól eltekintve már évek óta tart a rali a világ részvénypiacain, a fontosabb részvényindexek többsége történelmi csúcsa közelében áll, többek között a magyar BUX index is.

A nagy rali után egyre több a magas árazási szorzón forgó részvény, megnéztük azt, hogy mik azok az európai részvények, amik alacsony árazottságúak, az elemzők pedig optimisták velük kapcsolatban.

Metodológia

  • Olyan vállalatok részvényeit választottuk ki, amelyeknek a papírjai európai tőzsdéken kereskedhetők
  • Legalább 1 milliárd euró a piaci kapitalizáció
  • A P/E ráta 10 alatti
  • Az elemzői célárak alapján legalább 25 százalék a felértékelődési potenciál

Douglas

A Douglas egy német eredetű nemzetközi parfüm- és szépségipari kiskereskedelmi lánc, amelynek központja Düsseldorfban található. A vállalat gyökerei 1821-ig nyúlnak vissza, amikor John Sharp Douglas Skóciából Hamburgba költözött, és testvérével együtt megalapította a J.S. Douglas & Söhne nevű szappangyárat. A mai értelemben vett Douglas parfüméria első üzlete 1910-ben nyílt meg. A cégcsoport azóta jelentős bővülésen ment keresztül: 2024-re mintegy 1 800 üzletet működtet 20 európai országban, emellett erős online jelenléttel is bír – digitális értékesítése az elmúlt években jelentősen megnőtt, a cég forgalmának közel fele már e-kereskedelmi csatornákból származik. A vállalat több mint 18 000 alkalmazottat foglalkoztat Európa-szerte. Az elmúlt években több felvásárlással és digitalizációs fejlesztéssel igyekezett megerősíteni piaci pozícióját, miközben kihívásokkal is szembesült, például a világjárvány alatti boltbezárások és a növekvő online verseny miatt.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés