Előfizetői tartalom

Nagy változások jönnek a WhatsAppnál

Portfolio
A Meta 11 év után hirdetéseket vezet be a WhatsApp alkalmazásban, ami jelentős változást jelent a reklámokat korábban elutasító platform számára - közölte a CNBC.

A Meta bejelentette, hogy a vállalkozások mostantól úgynevezett "állapot-hirdetéseket" futtathatnak a WhatsApp-on, amelyek a felhasználókat az alkalmazás üzenetküldő funkcióin keresztüli interakcióra ösztönzik. A hirdetések kizárólag a WhatsApp "Frissítések" fülén jelennek meg, így elkülönülnek a személyes beszélgetésektől. Emellett a Meta a WhatsApp Csatornák funkcióját...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés