Előfizetői tartalom

Többet vásároltak a Burger King éttermeiben, mégsem örülnek a befektetők

Portfolio
A Burger King anyavállalata, a Restaurant Brands International a forgalom fellendüléséről számolt be a második negyedévre, különösen az Észak-Amerikán kívüli piacokon. A cég megerősítette, hogy továbbra is 8 százalékos korrigált üzemi eredménynövekedést vár 2025-re - tudósított a Bloomberg.

A Burger King és Tim Hortons tulajdonosa csütörtökön jelentette be, hogy az éttermek forgalma 2,4%-kal nőtt a második negyedévben. Ez gyorsabb növekedés az előző három hónaphoz képest, és enyhén meghaladja az elemzői várakozásokat. A vállalat nemzetközi üzletága, amely a teljes forgalom mintegy 40 százalékát adja, felülmúlta az előrejelzéseket. A gyorséttermek vegyes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés