Előfizetői tartalom

Csődből a milliárdos árbevételig: így fejlődik a legendás magyar ital márka

Portfolio
A Szobi márka több évtizedes múlttal rendelkezik, bár voltak nehezebb évei is, most újra nagy népszerűségnek örvend. Most egy sajtóesemény keretében mutatták be a legutóbbi fejlesztéseiket és a közeljövő beruházásait. A szörp és üdítőitalgyártó mindezeknek köszönhetően az elmúlt években megduplázta a termelését.

Érdekes fejlődéstörténete van a Szobi szörpnek - derül ki a cég által kiadott közleményből. Az 1967-ben alapított Szobi Szörp Gyümölcsfeldolgozó Szövetkezeti Közös Vállalkozást hét termelőszövetkezet hozta létre azzal a céllal, hogy feldolgozzák és értékesítsék azokat a gyümölcsöket, amelyek nem kerültek friss fogyasztásra. A márka hazai és nemzetközi szinten...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés