Előfizetői tartalom

A karácsonyi vásárlásokra is csapást mér a vámháború

Portfolio
Az Adobe Analytics előrejelzése szerint az idei ünnepi szezonban lassulni fog az online értékesítések növekedése az Egyesült Államokban, mivel a makrogazdasági bizonytalanság továbbra is nyomást gyakorol a fogyasztói kiadásokra.

A hétfőn közzétett adatok szerint az Adobe 5,3%-os növekedést vár az amerikai online értékesítésekben, ami 253,4 milliárd dollárt jelent a november 1. és december 31. közötti időszakban. Ez elmarad a tavalyi 8,7%-os emelkedéstől. A Cyber Monday, a hálaadás utáni hétfőn tartott jelentős online vásárlási esemény várhatóan az év legnagyobb online bevásárlónapja lesz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés