Előfizetői tartalom

Megszólalt a MediaMarkt magyarországi vezetője a kínai tulajdonszerzésről

Portfolio
A kínai JD.com többségi tulajdonszerzése a MediaMarktban nem felvásárlást, hanem stratégiai partnerséget jelent, amely felgyorsítja az áruházlánc meglévő stratégiáját - mondta Szilágyi Gábor, a Media Markt Magyarország ügyvezető igazgatója a vg.hu-nak. A vásárlók gyorsabb kiszállítással és fejlettebb IT-megoldásokkal számolhatnak, miközben a márkanév és az üzlethálózat változatlan marad.

Ez egy stratégiai együttműködés – nyilatkozta Szilágyi Gábor. A JD.com Kína második legnagyobb e-kereskedelmi vállalata, amely az online mellett az offline térben is aktívan terjeszkedik. Az európai piacra lépést hosszú ideje tervezték, és a MediaMarkt ideális partnernek bizonyult tizenegy országos jelenlétével és több mint ezer áruházával. A kínai vállalat már kiépítette...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés