Előfizetői tartalom

Piacvezető lett a One a tv-előfizetésekben Magyarországon

MTI
A One Magyarország a magyar háztartások 54 százalékában van jelen valamilyen szolgáltatásával, ez 6,4 millió lakossági előfizetést jelent, a cég emellett vállalati szegmenssel is rendelkezik, így ki tudja szolgálni a közép- és nagyvállalatokat, valamint a kormányzatot is - hangzott el a One Magyarország sajtótájékoztatóján hétfőn Budapesten.

Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója elmondta, hogy a magyarországi távközlési piac egy nagyon fejlett és nagyon erős versenyben mozgó környezet, ahol mindkét nagyobb versenytársuk komoly energiákat tesz abba, hogy jó szolgáltatásokat adjon az ügyfeleinek. E kihívás kezelésében fontos szerepe van a hálózatfejlesztésnek, valamint, hogy az ügyfélkapcsolati pontokon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés