Előfizetői tartalom

Tarlós és Vitézy csatájából Budapest kerül ki győztesen?

2010 jelentős fordulópont volt a budapesti közösségi közlekedés történetében, az új főpolgármester, valamint az új szervezőegység, a BKK megjelenése jelentős változásokat hozott. Tarlós István és Vitézy Dávid kapcsolatát semmiképp sem lehet barátinak nevezni, a főváros és a BKK csatározásainak következményeit már több fejlesztés is megsínylette, a civakodás eredménye azonban bizonyos esetekben növelni tudta a beruházások hatékonyságát és gyorsaságát. Az elmúlt 24 év közlekedésfejlesztéseit vizsgáló cikksorozatunk második, befejező részében sorra vettük, hogy mit nyert és veszített a fővárosi utas 2010 óta, valamint, hogy mire számíthat a következő években. Az első részt itt olvashatja:

Kapcsolódó cikkünk2014.04.26Ennyit tudott tenni Budapestért Demszky A 4-es metró nélküli utolsó 4 év (2010-2014). Az összehasonlíthatóság érdekében itt is ábrázoltuk a rendszerváltás utáni időszak összes jelentős közlekedésfejlesztési projektjét tartalmazó grafikonunkat.A 2010 utáni időszakban a városvezetés teljes cseréje és a BKK létrejötte jelentős változásokat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés