Előfizetői tartalom

A Cisco segít a KKV-k-nak

Portfolio
A Microsofttal folytatott együttműködés eredményeképpen a Cisco Systems bemutatta a Cisco Unified CRM Connector 3.0 CRM-alkalmazását, amelyet a Microsoft Dynamics CRM 3.0-val integráltak. Az új megoldás révén a kis- és középvállalatok a bejövő és kimenő hívások során villámgyorsan hozzáférhetnek az ügyféladatokhoz, így a hatékonyabban működés mellett ügyfeleiknek is jobb kiszolgálást biztosíthatnak.

A Cisco Unified CRM Connector 3.0 átfogó információkat szolgáltat a hívó ügyfélről, beleértve jelenlegi és korábbi vásárlásait, az értékesítési adatokat, a megrendelések állapotát, az ügyfélkapcsolatokat, illetve a számlázási adatokat. Amikor a Cisco Unified CallManager vagy a Cisco Unified CallManager Express hívásvezérlő fogadja a hívást, a Cisco Unified CRM Connector...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés