Előfizetői tartalom

Nem a biztosítókat kell sajnálni (Interjú)

Palkó István
Az értékesítési csatornák arányának megváltozásával a unit-linked termékek súlya is csökkenhet a biztosítási szektorban - véli Kuruc Péter, a K&H Biztosító élet- és bankbiztosítási üzletág-vezetője. A Portfolio.hu-nak adott interjújában elmondta: biztosítójuk egyértelműen a rendszeres, kis összegű megtakarítások mellett tette le a voksát. Manapság jóval könnyebb meglévő ügyfeleiknek további termékeket eladni, mint új ügyfelet szerezni. A biztosítási piac válsága szerinte a hazai lakosság gazdasági és pénzügyi helyzetét jellemzi.

Portfolio.hu Biztosítási Konferencia 2013. március 21-én. Regisztráljon Ön is! P.: Hogy látja a magyar életbiztosítási piac helyzetét a tavalyi 9%-os díjbevétel-visszaesés fényében? Kuruc Péter: A biztosítási díjbevételek csökkennek, ebben az életbiztosítási piac tavaly a nem-életbiztosítási szegmenst is alulmúlta. A csökkenő trend miatt azonban nem a biztosítási...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái