Előfizetői tartalom

A piac megtámadására készülhetnek a magyar biztosítók

A válság lecsengése után néhány éven belül egy újabb nagy kihívással, a digitális piac szereplőivel kell majd megküzdeniük a magyar biztosítóknak is. A tavaly még veszteségesen működő, de idén már nyereségre gyúró Uniqa Biztosító erre az időszakra készül. Többek között ennek részleteiről beszél a Portfolio-nak adott interjújában Kurtisz Krisztián, a cég nemrég kinevezett vezérigazgatója.

Közepes méretű, univerzálisnak mondható, diverzifikált értékesítési csatornás, ugyanakkor a tavalyi számok alapján még mindig enyhén veszteséges biztosító az Uniqa. Mi mindenen változtatna az igazgatóságból érkező, új vezérigazgatóként? Értékesítésvezérelt biztosítóként működtünk az elmúlt években. Szeretnénk megtartani diverzifikált értékesítési csatornáinkat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés