Digitális csatornák és a privátbanki élmény
A koronavírus elterjedésével a privátbankár-ügyfél találkozók is elmaradtak világszerte, így a privátbanki szolgáltatók azon dolgoznak, hogyan tudnának ügyfeleiknek továbbra is színvonalas privátbanki élményt nyújtani. Erre sok szolgáltató kitalálta a saját válaszát:
- A Deutsche Banknál például online videósorozatokat indítanak privátbanki ügyfeleiknek, ezekben egészségügyi szakemberek beszélnek a koronavírusról.
- A Credit Suisse-nél decemberre halasztották el a legendás ügyféltalálkozót (a Salont), helyette júniustól Nobel díjas szakembereket és üzletvezetőket hívnak az online térbe előadásra.
- A Goldman Sachs virtuális jótékonysági programokat tart, emellett online szemináriumain neves sportembereket szólaltatnak meg.
- A UBS-nél azt tapasztalják, hogy jelentősen megnőtt az aktivitás a digitális bankolásban.
Mindettől függetlenül a koronavírus-helyzet feladja a leckét a privátbankoknak az új ügyfélszerzés szempontjából, ahol kétségtelen, hogy a személyes beszélgetés a kulcs a sikerhez. Vannak, akik szerint az online ügyfélrendezvények és videók nem feltétlenül fognak beválni, nem valószínű például, hogy ultragazdag üzletemberek leülnek a monitor elé előadást hallgatni.
Úgy tűnik, a nagyobb privátbanki szolgáltatóknál egyelőre nincs probléma a kezelt vagyont illetően, sőt, a koronavírus hatására még nőtt is a profit, miután sok ügyfél aktivizálta magát a tőkepiacokon a tőzsdei hullámvasutat látva. Ugyanez az aktivitás jellemezte a hazai privátbanki ügyfeleket is, erről itt írtunk korábban:
A cikk fontosabb üzenetei:
- Az ügyféltalálkozók hiánya megnehezíti a privátbanki ügyfélszerzést
- Nem lesz életszerű a home office a privátbankároknak hosszútávon
- Van, ahol tiltva lesz az ügyféltalálkozó, és van, ahol kötelező lesz az arcmaszk
- Itthon mintegy 111 ügyfélszámla jut egy privátbanki tanácsadóra
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!