Hol tartanak most a nagyvállalati AI implementációk, kiderült-e már, hogy az első GenAI projektek hova futottak ki?
A nagyvállalatok megtanulták, hogy IT-oldalon indulnak a változások, ezért az AI-t is IT-projektként kezelik, mintha csak egy új technológiát kellene megtanulni. Az IT a szokásos módszertanával választja ki a megfelelő megoldást, és várja, hogy lecsengjen a hype, AI-csapatot alapít, és elemzi a versenytársakat. Ezt a házi feladatot a cégek is jól elvégezték Ám nagy különbség a korábbi technológiákhoz képest, hogy az AI a teljes értékláncot és folyamatokat érinti. Nem csupán technológiai fejlesztésről van szó, hanem erős nyomás érkezik üzleti- és HR oldalról is, ezért nem elég kizárólag IT-projektként kezelni.

Az egyszeri felhasználó úgy érzékelheti, hogy a GenAI modellek bő két év alatt annyit fejlődtek, mint az internet vagy a mobilok 20 év alatt. Már nem (annyira) hallucinálnak, jobb a szórend a válaszokban, egyre kevesebb a bullshit és a modorosság. Hol lesz ennek haszna vállalati környezetben?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább.
December 1-17. között féláron adunk 2 havi Signature PRO előfizetést!
Használd a KARACSONY2025 kuponkódot a "KUPON BEVÁLTÁSA" mezőben, és élvezd a prémium elemzéseket, hírleveleket, kedvezményes konferenciajegyeket és online klubokat!
Siess, mert a 2 havi akciós előfizetést csak december 17-ig tudod aktiválni, ne maradj le, részletek ITT!
További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!
