Előfizetői tartalom

5+1 plakát, ami befektetésnek sem utolsó

Portfolio
A műtárgy.com legfrissebb ajánlójában öt magyar és egy osztrák hirdetést mutat be. Ez az öt papírrégiség széles horizontját mutatja be annak, hogy hogyan reklámozták a vállalatok a termékeiket és szolgáltatásaikat akkor, amikor még a papír-alapú hirdetések dominálták a reklámpiacot.

A plakát műfaja a 19. század második felében kezdett felvirágozni, amikor a színes nyomtatás olcsóbbá válásával egyre több cég engedhette meg magának azt, hogy így reklámozzon. A papír alapú reklám egészen a 20. század közepéig-végéig meghatározó formája volt a hirdetéseknek, különösen a nagyvárosokban. Az ajánlónkban bemutatott reklámok jól bizonyítják, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés