Előfizetői tartalom

Szétszedtük az ügynökök kedvenc csodafegyverét

A rendszeres megtakarításokat értékesítő ügynökök (például a független biztosításközvetítők) egyik kedvenc értékesítési fogása az úgynevezett "cost-average" hatás ismertetése a megtakarítások iránt érdeklődő ügyféllel. Ennek röviden az a lényege az értékesítők szerint, hogy ha havonta takarítasz meg, nemcsak hogy nem lesz anyagilag annyira megterhelő félretenni, hanem egy rendszeres megtakarítás jóval kevésbé kockázatos és magasabb hozampotenciállal bír, mint egy egyösszegű befektetés. Megnéztük, hogy mi van az egyik legnépszerűbb értékesítési szöveg mögött.

Portfolio Future of Finance 2025 Szeptember 18-án lesz a Portfolio Future of Finance 2025 konferenciája, amelyen a pénzügyi szektor nagyágyúi mutatják meg a jövőt, érdemes eljönni. Információ és jelentkezés Mi az a "cost-averaging"?A koncepció alapja az Amerikában meghonosított "dollar-cost averaging" technika....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!