Előfizetői tartalom

Van esélye a kínai elektromos autógyártóknak az európai piacon?

Eddig nem sok sikerrel jártak a kínai autógyártók a magas minőséget és presztízst elváró európai piacon, a részesedésük csak nagyítóval látható. Egyes újabb szereplők azonban az utóbbi időben ismét megpróbálkoznak a távol-keleti országból, hogy komolyabb szeletet tudjanak vágni a kontinens tortájából. A kitörési lehetőséget az elektromos autók adják, amelyek fejlesztése virágzik Kínában, és sok tekintetben felveszik a versenyt az európai és amerikai vetélytársakkal. A piac meghódítása így is egy nehéz és hosszú küzdelemnek ígérkezik, ahol az egyes cégek különböző pozícionálási, árazási és értékesítési stratégiákat alkalmaznak. Akármelyik is bizonyul majd sikeresnek, a növekvő verseny nyertesei valószínűleg a vásárlók lesznek majd.

Az elektromos autózás terjedésének legfőbb gátja az általában pocsék és ritkás töltőhálózat mellett az autók ára. Bár az idei évben rengeteg olyan modell érkezett, amelyek már hosszabb távon is jól használhatóak, a legtöbb ember számára még nincs olyan lehetőség a piacon, amely kellő hatótávot és töltési sebességet biztosít, elérhető ár mellett. Ez még abban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés