Portfolio signature

Poszt-Covid tüneteket mutat a szállítmányozás ágazata a részvénypiacon

A szállítmányozási ágazat az internetes cégek mellett a koronavírus egyik nagy nyertese volt. Bár az első hullám során még hatalmas visszaesés zajlott le, a kiszállítások jelentősége idővel megnőtt, hiszen az emberek többé-kevésbé a négy fal közé lettek zárva, de a stimulusok miatt (vagy akár ettől függetlenül is) pénzük volt, amit el akartak költeni. Mindenki házhoz rendelt mindent, ami főleg a Fedexhez és UPS-hez hasonló cégek szolgáltatásaira a kereslet hatalmasat ugrott és a hirtelen gazdasági visszaesés is pár negyedéven belül helyreállt, még ha ehhez szteroidokra is szükség volt. Mostanra azonban kifulladni látszik a trend, sőt: a durvább hullámok eltűnésével fordult a kocka.
November 18-án lesz a Portfolio Investment Day 2025 befektetési konferenciánk, ahol profi szakemberek osztják meg befektetési ötleteiket, legyen szó a részvény-, állampapír-, nyersanyag-, kripto-, ingatlan- vagy műtárgypiacról. Most érdemes jelentkezni!

Kedvező kondíciókkal kínálunk kereskedési lehetőséget a nemzetközi tőzsdén elérhető termékekre és közel 700 befektetési alapra. Ha mindez nem elég, a Portfolio Online Tőzsde számládhoz csatolhatod a Portfolio Global szolgáltatást is, ahol 27.000 termékkel kereskedhetsz. További információkért klikkelj ide! (X)

Fontos megjegyezni, hogy a szektoron belül nem mindenki járt ilyen jól. A légitársaságok ágazata bár része a szektornak, tevékenységéből fakadóan kivételt képez, hiszen a járvány során az utazási kedv és még inkább lehetőség nagyon durván visszaesett. Hasonló a helyzet az olyan ride-sharing szolgáltatókkal, mint a Lyft vagy az Uber.

Visszatérve az ágazatra: a Fedex esetén például a 2020 május végével zárult üzleti év lényegében stagnálást mutatott a bevételek területén, viszont 2021 ötödik hónap lezártával

Erről szól még a cikk:

  • Mi a problémája a piacnak a szállítmányozási cégekkel?
  • Fedex: trendcsatornában
  • UPS: támaszok alatt
  • DHL (Deutsche Post): csökkenő háromszögben

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés